mapa serwisu
zaloguj się - załóż konto
 Jesteś w >> Nauka > Programy statystyczne 

  Książki pracowników Badania naukowe Komisja Etyki Badań Naukowych Projekty Biblioteki i bazy Programy statystyczne  

Programy statystyczne

STATISTICA


Dostęp dla pracowników i studentów Instytutu Psychologii.
Oprogramowanie STATISTICA QC + Data Mining (z modułem Sieci Neuronowe) firmy Statsoft dostępne jest do pobrania w uczelnianej sieci komputerowej.
Szczegółowe informacje na temat licencji, zasad korzystania z programu oraz procedury instalacji znajdują się w serwisie USK USNET.

SPSS/PASW


Dostęp dla pracowników i studentów Instytutu Psychologii.

Zasady rozpowszechniania pakietu na naszym Wydziale:
- każda instalacja i wykorzystanie do prac badawczych powinno być rejestrowane. Aktualną licencję wraz z ewentualnym skopiowaniem nośnika pobieramy od osoby koordynujacej odpowiedniego szczebla, jednocześnie dokonując rejestracji;
- pracownicy naukowi Instytutu prowadzący samodzielne lub grupowe prace badawcze, grupy seminaryjne lub inne zajęcia bądź prace powiązane z obliczeniami, pobierają aktualne kody licencji programu w sekretariacie Instytutu Psychologii, pokój 320. Osoby te udostępniają otrzymane kody i kopie współpracującym z nimi pracownikom lub podopiecznym studentom.

Dodatkowe informacje i wyjaśnienia można uzyskać bezpośrednio u dystrybutaora pakietu, Pani Małgorzaty Błotnickiej z SPSS Polska, adres m.blotnicka@spss.pl tel. 012.636.96.80 wew.125, lub opiekuna licencji na Wydziale Pedagogiki i Psychologii, mgr Michała Sieliwończyka pod adresem msieliwo@us.edu.pl

NVivo


Aktualnie finalizowany jest zakup licencji.
Planowany dostęp wyłącznie dla pracowników – licencja jednostanowiskowa.
Studenci – 30-dniowa wersja testowa do pobrania ze strony producenta programu

Dodatkowe informacje dr Patrycja Rudnicka, patrycja.rudnicka@us.edu.pl

27.01.2014


Instytut Psychologii UŚ ul. M. Grażyńskiego 53 40-126 Katowice tel. (32) 3599 739 e-mail ips@us.edu.pl

Administracja serwisem: mgr Michał Brol, mgr Olga Tadla


Instytut Psychologii