mapa serwisu
zaloguj się - załóż konto
 Jesteś w >> Instytut > Zakład Psychologii Rozwoju Człowieka i Badań nad Rodziną > Dydaktyka - Stary Program > V rok, 9 semestr: Metody wspomagania zaburzonego rozwoju oraz metody terapii 

  Kontakt i dojazd Władze i struktura Pracownicy Dla Pracowników Fotoreportaże Spacer po Wydziale Tła do prezentacji Logotypy Historia Instytutu Zakład Psychologii Rozwoju Człowieka i Badań nad Rodziną Dydaktyka - Nowy Program Dydaktyka - Stary Program Dyżury pracowników Konferencje naukowe Publikacje naukowe  

Dydaktyka - Stary Program

PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZO-KLINICZNA DZIECI I MŁODZIEŻY III rok, 6 semestr: Psychologiczna analiza współczesnych środowisk wychowawczych III rok, 6 semestr: Problemy rozwojowe, wychowawcze i kliniczne dzieci i młodzieży w świetle funkcjonowania rodziny i środowisk pozarodzinnych III rok, 6 semestr: Psychospołeczne problemy niepełnosprawności u dzieci i młodzieży III rok, 6 semestr: Analiza studiów przypadków w świetle wybranych problemów wychowawczo-klinicznych IV rok, 7 semestr: Diagnoza kliniczno-wychowawcza wybranych obszarów funkcjonowania dzieci i młodzieży IV rok, 8 semestr: Specyfika diagnozy i interwencji psychologicznej w okresie dzieciństwa i adolescencji IV rok, 8 semestr: Wybrane metody i techniki diagnozy i terapii V rok, 9 semestr: Promowanie optymalnego rozwoju V rok, 9 semestr: Metody wspomagania zaburzonego rozwoju oraz metody terapii

V rok, 9 semestr: Metody wspomagania zaburzonego rozwoju oraz metody terapii

Rok studiów: V
Semestr studiów: 9
Forma zajęć i ilość godzin (studia dzienne): laboratoria 30
Forma zajęć i ilość godzin (studia wieczorowe): laboratoria 30
ECTS: 4
Prowadzący studia dzienne:
Prowadzący studia wieczorowe:

27.03.2014




Instytut Psychologii UŚ ul. M. Grażyńskiego 53 40-126 Katowice tel. (32) 3599 739 e-mail ips@us.edu.pl

Administracja serwisem: mgr Michał Brol, mgr Olga Tadla


Instytut Psychologii